دوستت دارم به سبک دخترونه
ʜᴏᴍᴇ ᴘʀᴏғɪʟᴇ ᴀʀᴄʜɪᴠᴇ ʙᴀx ᴅᴇsɪɢɴ


دوستت دارم به سبک دخترونه

فارسی : دوستت دارم

 

انگلیسی : آی لاو یو

 

فرانسه :  ژ تم

 

اسپانیول : ته آم

 

ایتالییایی : تی آم

 

دخترونه : بولولو مولی گوجی بوچ بوچ!

 



نظرات شما عزیزان:

ღღ Paria.Rღღ
ساعت19:09---22 آذر 1394
زهرا تورو جون من تیپ غم نگیر به خودت.
بت نمی یاد
پاسخ:جوون من قسم نده بعد ی مدت عوض میکنم


ღღ Paria.Rღღ
ساعت18:26---22 آذر 1394
زهرا از وبت بدم میاد.
خیلی دوست داری بمی ری ده تا پست گذاشتی واسه مردن؟
اگه عجله داری سنگ مفت سرتم مفت.بکوب راحت شو
پاسخ:مرسی عزیزم نظر لطفته .خخخ.اره دوس دارم .عجله دارم جرات ندارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ωʀᴏᴛᴇ ʙʏ : zahra ( - :